utorok 23. novembra 2010

...Náhoda, alebo začiatok?

...náhoda vás môže zaviesť na miesta kde ste už boli, ale znamenia ste si nevšímali

Preto si myslím, že cesta osudu je napísaná, len vždy cez kopirák a my sa rozhodneme ktorý papierik si zoberieme, či originál, alebo tú kópiu.

Náhoda vám môže zmeniť celý život (teda papierik), rozhodnete sa ísť do bodu A a skončíte v bode B,
hen-toď kúsok o X kilometrov ďalej, cesta je dlhšia, ale zároveň krajšia a pre vás je to väčší zážitok. Zároveň relax, spomienky. Pre mňa to bolo objavenie znamenia, respektíve uvedomenia si, že číslo 27 je moje číslo a moja cesta, môj ZAČIATOK.

Každý máme svoj talizman, modlu, idol, každý máme svoje číslo. Číslo 27 ma sprevádza celý život, len som si to neuvedomoval....náhoda mi ukázala môj talizman, moje číslo. Čím som starší tým si všímam, že všetko čo som v živote spravil, alebo keď chcete nespravil, má svoj význam a svoju cestu. Každý koniec a začiatok niečoho nového ma smeruje niekam, kam som vždy chcel ísť. Len čím mám viac šedivých vlasov, tým viac si to všímam a uvedomujem si to.

...možno je paradox, že moja cesta sa začala pri smetných košoch, ale najlepší začiatok je z dola, som rád že cesty kedy by som si ten špinavý kút s tými plastovými nádobami ani nevšimol sú už za mnou...

XXVII

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára